מכירים את התחושה בה אתם נמצאים בבית של מישהו ופשוט מתרשמים מעיצוב הפנים שלו? מאדריכלות הנוף? אם גם אתם שותפים לתחושה הזו ואתם רוצים להגיע לאידיאל העיצובי מבחינתכם ולקבל את הגדר המושלמת הן מבחינת איכות, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת הסטנדרטים שלכם – הישארו עמנו למאמר הקרוב.
 

גדר במבוק – היתרונות

 

אז בואו נפתח ביתרונותיו של גדר הבמבוק,
ראשית כל חשוב להבין שמדובר על מוטות באמת קלי משקל, מה שהופך אותם באופן טבעי להיות קלים להתקנה. מעבר לכך, לעומת סוגים אחרים בתעשייה – הם נחשבים כנוחים ומשתלמים מבחינת מחיר וכן, מעניקים גם הצללה מרבית.

ניתן להשתמש בגדרות הבמבוק למספר מטרות מעבר לשימוש כגדר שכולנו מכירים.
ניתן לבחור בגדרות אלו כתוספות לגדרות קיימים בחומה, כתוספת לגדרות מסוג רשת, אפשרות נהדרת של מחיצות הן בחללי חיצוניים והן בחללים פנימיים, קירוי בפרגולות ועוד.
 

גדר מעץ אורן

 

כפי שאתם בוודאי יודעים – עץ אורן נחשב לאחד העצים הנמכרים ביותר בתעשיית העצים, מה שהופך אותו (בשל הזמינות שלו) לבעל מחיר נוח. יתרון נוסף שיש לעץ אורן היא העובדה שקל מאוד לעבד אותו כך, למעשה, ניתן לייצר ממנו רהיטים מגוונים ויפהפיים – כך למעשה תוכלו לייצר גדרות נהדרים.

על מנת להצליח לשמר אותו לאורך זמן (מכיוון שלעץ הנ”ל יש רגישות למזיקים כאלו ואחרים) מומלץ לוודא שמדובר על עץ אורן מחוטא ואף להגדיל ולעשות ולצבוע אותו מדי שנה על מנת למנוע את התייבשות העץ ושמירת מראה הגדר.

גדר מעץ איפאה

אם אתם מחפשים מראה יוקרתי ואף ניתן לומר מפואר – הבחירה שלכם צריכה להיות גדר איפאה.
איפאה משתייך לעצים הקשים, הוא נחשב כאחד העצים המתאימים ביותר לאקלים הישראלי שלנו ואינו סובל ממזיקים אך עם זאת בכדי להמשיך לשמור על מראהו המיוחד הוא כן ידרוש מכם טיפול שוטף.

בגלל החוזק שלו ומראהו היוקרתי – תאלצו לשלם על גדר מהסוג הנ”ל מעט יותר מהאחרים וחשוב לקחת את הפרמטרים הנ”ל בחשבון אם אתם שמתם לעצמכם תקרת תקציב נמוכה.
 

מבחר אפשרויות – איך מחליטים?

 

אז לאחר שהכרתם את האפשרויות העומדות בפניכם – זו בהחלט השאלה שאתם מוכרחים לשאול את עצמכם – איך נבחר מבין האפשרויות? האם ללכת על עץ אורן? במבוק? או שאולי בכלל לבחור בגדר העשויה מחומרי גלם אחרים (קרי, אלומיניום)?

על מנת להצליח לבחור את באופן אופטימאלי את הגדר שהכי מתאימה לכם ולצרכים שלכם, אלו הן השאלות המנחות:

אלו יעזרו לכם לשלול אפשרויות מסוימות, לקחת בחשבון אחרות, להבין מה יהיו (סדר הגודל) של העלויות שלכם וכך, ההחלטה…הרבה יותר פשוטה ומהירה.

 

מחפשים מידע נוסף שיכול לעזור לכם בכל הנוגע לעיצוב הבית והגינה? אל תדאגו – אנחנו כאן בשבילכם!

גדרות עץ לגינה ומכירת עץ לגדרות לבנייה עצמית

דק איפאה – בניית דק איפאה כחלק מאדריכלות נוף

5/5

כתיבת תגובה

כמיסה

מחובר

כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

דילוג לתוכן